mandag 2. juni 2008

Suprise PARTY for Stein Gunnar!!!!

Lørdag 31 Mai blei Stein gunnar 25 år...Dermed har han blitt en store gutt:)



Planen var at me to sko ut å spisa å gå på kino(på en lørdag???haha)...Men han syns det kunne bli kjekt, så han var klar for det.Men egentlig så hadde eg og Espen(kompisen han bur ilag med)planlagt supriseparty.Å det blei jo kjempe vellykka.For å sei det sånn så sleid eg GANSKE mye med å holde tett, og det blei litt lyging,hehe.Men det var jammen meg verdt det ska eg sei dokke..

Men før FIESTAEN måtte han vera me å mala huset okka, hehe. SÅ han fikk jammen meg gjort litt nytte for seg og på bursdagen!!


TUSEN takk til alle som stillde opp på festen:)hadde ikke klart detta uten dokke, spesiellt ESPEN...

Silje stiller alltid opp der det trengs...Gaute og mamma...DI va så goe a..Prinsen i aksjon..GLIMMRANE jobba:)SÅ måtte eg få han ut av leiligheten så folkå kunne komma..Så me tog okke en tur på kaien:)Eg og va me altså....:)

Her sidde nogen av folkå så va:)Ine hadde kjøpt sokker te prinsen, så trudde han d va eg så hadde sakt hu sko kjøpa d...hm...:)


Matkøen....Ine, einar,signe og grete..

To goe vennine:)Turtelduene einar og grete....trallala
Tarald måtte jo ha seg et kakestykke, nam så godt...Vel, trenge eg sei noge?:):)jeppjepp..Å så va en vellykka fest øve:)...GOD NATT sa Tor Erik:)

2 kommentarer:

Hilde i Thailand sa...

Ja, du kan jo det med å surprise, Linn Åse :-) Det ser ut som prinsen har skutt...selveste GULLhøna!!! Kos deg masse i sommerværet i Norge - er de fine bildene tatt på Jæren? Hæ?

Anonym sa...

såg ut som ein kjempefest, godt du klarte å holda det hemmelig, men trur kanskje du glømte å be nokon... meg.... kødda.