lørdag 1. august 2009

Roadtrip t Rakkestad m BIKEY

Mandagsmårån kl 04:00 Henta eg Bikey sånn me kunne ta avsted til Østlandet.
For å sei det sånn, me blei begge enige om at me ALDRI sko kjøra t østlandet ette så HARDE daga i byen..Men det gikk jo bra altså.me kom fram t Rakkestad..TUSEN milliona takk Bikey at du blei med..KNALL DAMA..




Bikey my love..Huset okkas på Mysen..der jeg bodde før..

Erik blei med okke på en svipptur t sverige:)Så fikk me boller av Kjersti og Trond mor og far til Erik..Meg og Erik.....knall kos,,Sååå kjekt å se an ijen...Bikey i knall form på vei heimEg ikke i fullt liga goe form..va leie på slutten..Isteden for å reise heim t onnai, tog me turen opp t hyttå me en gong:)her øve heiå.

1 kommentar:

Anonym sa...

hei hei hallå hore huset. kjekt med nytt på bloggen. ser ut som om dykk hadde det kjekkare på glad maten en meg, lurer på kvifor.... turen til aust landet ser kjekk ut. farfar var glad du hadde høyrt at ein mann eg har glømt av kva heiter lever enda. ei veka igjen av ferien, good det, har meldt regn til fredag, blir nok brun og fin ja. klem frå silje.