onsdag 18. februar 2009

Nå komme det litt nytt:)

Ja altså ENDELE he me fått t internett i leiligheten.he gått tri vege si me flytta inn i leiligheten i stavanger...Komme endel bilder, eg gidde ikkje skriva så masse,men eg HE DET HEILT KNALL!


Kristian og Joakim på mat i sarabakken:)
innflyttningsfest måtte me jo ha me ei gong me flytta inn:)glenn,alexander og syliva...grete,ida,joakim og glenn...
ååå så di kose seg..kvalietstid...VIKTIGT...Einar og kristianååå meg, å kristian...Rommet mitt, i innflyttningsfasen...ser jo ikkje sånn ut nå:)

blikjent kvell me gjengen..bowling...Morten på glisilje i farta:)åå goe mat...Ida og sylvia...Me hadde taco i leiligheten okkas..

det komme meir nytt en aen kvell, for nå er det leggetid:)

Over og ut...

Å mine kjære Thaifolk savne dokke...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg ud som du helste hade fått dæ godt te. Nogen festa he dæ au blitt, trudde ikkje flittige studenta hadde tid te sånt:)
godt du trivst jaffal så kjæme æg snart inn å ser. snakkes
venke

Anonym sa...

jippi nytt på bloggen. skulle vært på svennssen kvar helg, er jo på akupunktur kurs denne helga, heilt ubegripelig, fuck altså... satser på det blir betre. kjem nok snart på besøk igjen. helsing silje t