tirsdag 27. januar 2009

Å så va det bare to dagen ijen.


Ja nå nimme det seg slutten av forskurset i Oslo.Det he våre grævla kjekt, men ganske masse INFO iløpet av 4vege.MEn blir trist å reise ifra folk man har bjunnt å blitt kjent med, men puttsan, me treffe di ijen om ca 11 mnd..
MEn sånn ellers så he eg hatt ei knall helg i oslo:)låg hos mona fra fredag til sundag..KJEMPE KOS:)

Då gidde eg ikkje skriva meir..Ser håndballkamp.Danmark-Tyskland.Å så er det Norge-Polen...YESS..heia NORGE!!!!!!!hhu på andra rad,lyst hår ska eg bo ilag med i stavanger..Sylvia fra otta.gøygøy=)
Litt gruppeoppgaver he me"gjort"hehe...Stavanger!Silje fra Trondheim skal eg og bo med, kjempe kjekke jenta..Å så er det Glenn.En goe gjeng detta.Kjempe seriøst jha:)Gjengen som skal til Åna..:)koseligt blir det når di komme på besøk til oss:)

Aleksander og Sylvia..:)ÅÅÅÅ kor godt he eg hatt det hos tante?klarer dokke gjetta?hoho...PØLSEFEST når eg kom heim idag.det e jammen meg IKKJE feil altså.mmm...pølsa e godt uansett.YESS!

Me he fotballturnering på skulen.alle fengslå så folk ska t..For å sei det sånn me så spille for stavanger hadde ikkje noge forhåpninga om å komme viare, men ska spille semifinale imårå mot Tromsø..vel,me ser vel laaaaangt t en finaleplass.Men kjekt he d våre uansitt:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ser kamp, norge leder akuratt nå med to mål, wohoo. snakkes snart, god tur heim og velkommen. helsing silje t

Anonym sa...

AAh, kan du senna ei pylsa elle to ner te maeg elle, haha... Saag good ud ja.
Me e i Mae Hong Son naa, savne deg.
Go tur heim, me snakkes

BK:)