tirsdag 13. januar 2009

TJOOHOOOO:)

Hei ijen!
ååå eg kose meg sånn på skulen, men det kan jo ha seg at eg he blitt kjent me mange kjekke folk:)
I dag he me prøvt uniformen,uuuu...Eg blir SKAM råe iden, men får ikkje uniformen før om lenge.Men sånn ellers styre eg med å finna en plass å bo i stavanger, skal bo ilag me to andre jenter, som eg ikkje kjenner,men det blir nok KNALL:)kan jo ikkje akkurat flytta heim ijen etter en mnd:)

Her e me i kantinå å kose okke..kjekke gjeng..sjekk matboksen min..banan,kavring,å baconost:)mm.Bjørn"studere"for harda livet..hohoMartin læse og..me kose okke sånn altså..Jogge skonå mine mæ vell og merka med FOR i:)å bjørn...Ikkje akkurat FEIL å komma heim t middag kver dag, å idag va d PØLSEFEST..WOOHO.pølsa e godt uanstitt, om du e leie deg, eller glad,forelska eller ikke...PØLSA.....mmmm:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å se å hørra at du trives... Me e jo bare glad for at du flytte t stavanger. fleire som trenge dadda:)

Linni på nye eventyr:) sa...

Skal bli godt å komme heim og, gleder meg til å bli dadda:)hehe..
Ja eg trivest kjempe godt altså:)
Nå har eg bestillt flybillett heim den 28 januar.

Anonym sa...

howdy little girl. jette bra med blogg. alt vel med fafar igjen , good. han der bjørn såg kjekke ut, kunne det vært noko.... blir trygt å ha med deg ut, nå kan du jo både førstehjelp og selvforsvar. bra jobba linni. klem frå silliboy.

Anonym sa...

glede oss eg å gaute au du ska få reine sengklær når du kjæm te sarabakken