tirsdag 20. januar 2009

Kverdagen..

Gidde ikkje skriva så møje, for dokke syns jo egele bildene e kjekkast uansitt.


Men altså idag he me fått okke leilighet i Stavanger, trur det e bak med teateret elle noge.Ikkje full kontroll ennå, men det ordne seg d og:)


He bjunnt å jobba litt ilag me dei folkå me ska ver ilag med i praksis.me blir en hardberka gjeng.ehhh:)tralllalalala....




Her ligge eg denna vegå, på sofaen t tante.Rasmus e heima,så då får han sengå si ijen:)







Ninja ligge strekk ut...Joakim sko ta bilde av gruppå..jha...Her he me dei så ska t stavanger..Prøve å løysa ei oppgava..Jeppjepp, kan bli ett bra år detta:)..


Noen MINDRE ivrige en andre....hehe

Goe høns folkens...PEACE OUT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

eg har eit spisebord hvis dykk vil låna det. spent på å sjå leiligheten. go obama.... har sett innslag om han ca 10000 gonger i dag. god natt. helsing silje t.

Anonym sa...

Hehe, eg hekje fått med meg det en gong:)men for all del eg e jo heilt i Oslo..
Seie takk for det min due, men leiligheten skal vere fullt møblert.Gleder meg til vi skal ha en fest eller to der silje:)

Linni

diskotekos sa...

Hallo der øst. Herlig å se at du trives, og det skal bli kos å få deg hjem igjen, selv om det ikke var akkurat det du ville. Her lever vi livet som vanlig. Marius syns det var topp å begynne på skolen igjen etter nyttår. Vi gleder oss til vinterferien. Det skal bli godt å stare hyttesesongen igjen. kos og klem fra gro