mandag 12. januar 2009

DÅ he det gått ei vega,å om tri vege flytte eg heim..jaja

Jess, då he eg fått tebage kamera mitt::)YESS!men hekje toge såå mange bilder akkurat.Men he tatt av noen av dei eg e på gruppa me, gruppe B

Idag he me lært forsvars teknikka, å få folk i bakken, håndjern osv..SKAM KULT!!!men glemte jo seff å ta bilder av det..surt!


Sånn ligavel, så he eg fonne freden med at eg ska t stavanger i praksis, å eg er med godt mot.Sattser på å finne andre aspiranter å bo ilag med:)...Så eg har det kjempe bra, gleder meg til skulen kver dag.Å det i seg selv e jo eit under:):)goe høns.Oppfør dokke:)


Her bor eg hos tante...glemte å snu bilde...Eh..jaher sidde tri stk så eg går i gruppa med..gruppe B..wooho..Bjørn,desiree,å ?off huske ikkje.Eg å bjørn studere:)viktigt me studie tid,me jer masse nyttigt..ehh...



Her trekke di litt"friske"luft...hm...skulen min...gøygøy

me må skriva okke inn å ut KVER dag....Så her sidde me å vente t kl ska bli 15.40...hehe..Dette e Lars, eg å han øvte på kverandre idag, me forskjellige tenkikka me å legga kverandre i bakken...AU,litt vondt va d jha....

Ingen kommentarer: