mandag 19. januar 2009

SNØ:):)

Halloen kjære blogglæsarar:)


Nå e det Mandag å ei ny vega på gli.Hadde ei goe helg.Låg hos Mona å me tog okke en tur ut på Lørdag,KJEKT.ikkje akkurat liga så KJEKT på sundag..Menmen, sånn e d jo.


Men va på en KNALLAS GOE THAI RESTURANG....så eg følte liksom at eg va tebage i Thailand.ååå så eg ringte t Bikey å tabtim.savne di jha.Men det går bra:)
Mona, min kjære mona..Ett kupp å få ligga hos hu.ska t hu t helgå og=)Det snør det snør...woohoMona i snøen..åååå eg e såååå glad:)Litt seriøse greier må det jo og ver:)

åå meg ijen..tihi=)Disse skal eg vera med i praksis i stavanger.Silje,Joakim,Stian..yeah..

Takk for du/dokke stakk innom:)Eg he det så bra så bra vettu....

1 kommentar:

Anonym sa...

howdy. jepp det blir good å få deg heim igjen til jæren. snakkes snart.