mandag 20. april 2009

SJALLABAIS folkens:)

Javel ja, påsken e øve og eg i full gang me eksamen og jobb...BÅNNGASS, men sånn eg lige det:)



He hatt en knall påske, som det kommer bilder av seinere..Men nå kommer det litt sånn andre ting:)



HAVE FUN GO MAD!

Fredag så va så hadde me ett førespæl før lønningspilsen,kjekt:)Aleksander i kjent stil:)






Så på lørdagen sa IREN OG KRISTIAN JA!!!!!kjempe fine va di begge to, me fikk adle litt tåre i auene.Ikke fordi at d va merkeligt at di va fine, men det va så FLOTTE sermoni..
Siri,jan ove og Kiss i kyrkå..Knall flotte folk..Anette så eg spæle håndball med til vanligt.Nå vente hu en gutt i Juli...
Sjå så herlige di e:)Grete og meg..Grete e så vanvittigt flotte som gravide...og hu komme til å bli ei knall goe MOR:)Anette,jan ove,siri,einar og grete...Så tog me okke en tur t sarabakken før me tog turen til friestad gård..SKAM flott vær.Kiss og Jon under middagen,kiss he det svoltna blikket...mmm





Di kose seg under middagen jha:)Kage køen...Desserten va skamgoe ska eg sei dokke....vel, vettsje heilt k Anette prøve på her men....jaj:)




Å så var det opp Søndagsmårån for å gå på tur me familie å kjent folk.For å sei det sånn, eg fikk jo veda me sko grilla pølse på turen, Så SEFF blei eg mæ:)

Lena,onkel John og Elin

Litt pause må man ha vettu..Nathalie elske å leida itte makk og tusenbein....Endele litt pølsa,woohoBjørn tore,isak og kenth..å ikke minst torres..

DEt var en kjempe koselige tur..Lige å ha masse ting å jer i helgene.:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei hei. godt med nytt på bloggen. flotte brudefolk og vedlig fin kjole på deg. den familie turen skulle eg nok heller vært på en kurset... det såg mykje kjekkare ut. lykke til med eksamen, du fikse det. helsing silje t

Anonym sa...

Saa jillt m nye bilde:)
Kjempe fint brudepar ja, men du ao straale jo!!!
I Krabi naa, savne deg, kom ner!!
Eg e me paa familie tur i sommar:)
See you beauty

Love from Bikey