onsdag 13. mai 2009

Off, alt for lenge siden..

Jess,det va jammen lenge siden..Men ska prøva å komma på gli ijen:)




Mamma,Gaute og Ine kom på besøk her en dag..Wooho..Første gongen i horehuset..jillt!

Min søte søster Ine og Gaute....:)masse godsaker på bordet..ÅÅååå min kjære Mamma Liv....Å her sitter Syliva og Silje i senga mi..hadde litt kvalitetstid på rommet...Alltid kosele d:)Å jha,så måtte jo eg og få vera med på bildet...NICE:)SÅ må eg jo bare senda nogen gode ord til BIKEY i thailand..At nå er det jammen på tide at du komme heim, å tar deg en fest me okke:)..savne deg snuppa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

takk og pris noko nytt på bloggen. klar for feiring av den store nasjonaldagen? husk 1814 og alt det der.... gleder meg til jærnåttå, kaizer og svennssen, det blir good. kos deg i horehuset, og i praksis. klem får silliboy.

Anonym sa...

miss you too my beauty:)
skamklar te en goe fest i hore huse, wohoo!!!
me ser engong i juni
bk thailand