torsdag 1. oktober 2009

Fisketur...kræmgjeng:)



Howdy:)

Då he eg våre på fisketur med Bjørn tore,karl,paffy,BIKEY,morris og Gunn i røssdalen.


Låg i lavo.HERLIGT. Vel, det var ikke akkurat mange flinke fiskere, å selvsakt var det bare eg som fikk NAPP og FISK.Men hadde en knall tur, med masse god drikke og godt humør.)

Ellers så går det bra med meg."Leser"masse til eksamen som skal ver 15 oktober. Har allerede hatt en, å skal ha to til..sattser på at det skal gå bra:)
Då e me klar t tur:)BRING IT ONEn liten pusst i bakken..Bikey og DirkHer he me gjengen..Å sjikkele tusste va me itte gåturen:)
Karl i gang me å saga litt..Karl var en ener på å få på makk på krokenNeimen en fisk...kem så fikk den?Det va jo meg:)woooho
På menyen hadde me FISK og hjemme lagede hamburgere som paffy hadde laga..NAM
ÅÅ litt dessert:)ååå litt til.....Bikey,gunn og morris...Paffy ligge å kose seg...RADER paret:)åååå sjulldigt:)Karl og meg:)
Å der va turen slutt...Takk for en knall tur:)wooho

3 kommentarer:

Grete sa...

såg ut som dåkke hadde en kanon jille tur:) va en veldige fisk du fikk Linni:)

Anonym sa...

så jille bilde:) ja dæ va en konge tur, 1 år te neste gg. See you skinni...
BK:)

Tabtim sa...

sawadee khaaa linni : )

så digg med tur ut i villmarka, synes villmarkensdatter burde fått en fisk og men....hmm

dere ser godt ut i busjen ; )

håper du har tid til å stikke innom bikeey lørdag kveld eller søndag til helga ?? i will be there..

klem tabtim ; )))