mandag 19. oktober 2009

Besøk,eksamen og søskenbarntreff

Javel, då er det ikke lenge ijen til jul..wooho.Tiå går så utruligt fort, litt skremmande faktisk.Menmen..kjekt og:)



I det siste så har eg faktisk hatt besøk av mormor,morfar og mamma.Eg presterte å laga ei kringla, det einaste eg egele kan baga, menmen, så lenge an smakte godt:)
Så hadde me og søskenbarn treff i hos mamma,å det va jo knall kosele altså:)så me he fonne ut at me må prøva å jer det kvært år:)
Morfar og mormor, di HERLIGASTE som finnst:)
Å eksamenslesing har me fått tid til...Gry på gli.....Min kjære aleksander...:)Her har me familie kos..Søskenbarn med følge å familie..Bjarte <3 id="BLOGGER_PHOTO_ID_5394408299796859090" style="DISPLAY: block; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 320px; CURSOR: hand; HEIGHT: 240px; TEXT-ALIGN: center" alt="" src="http://2.bp.blogspot.com/_v-JVW3PLawA/StzJxJLPiNI/AAAAAAAAC-c/B15LmY32-nU/s320/IMG_5891.JPG" border="0">Bernt, Dirk,Maja, nathalie og kenthTakk mamma for en kjempe dag:)Nyeste ongen t Astrid og Dirk..Albin..knall gollas..Speedy skifta bleie for første gang:)hu va så flinke atta..

Makk e alltid kjekt å finne:)Bjarte,speedy og lena...Familien:)Her e søskenbarna...Kenth,Lena,astrid, anette,silje meg og Eirik

2 kommentarer:

Anonym sa...

FY SØREN SÅ FINE SØSKEN BARN DU HAR!!! DET VAR EIN KJEMPE DAG, GOD MAT OG GODT SELSKAP, MOR DI ER GREI SOM ORDNER OPP FOR OSS. LYKKE TIL MED EKSAMEN. SILJE T.

Anonym sa...

Ja dåkke ser godt ud heile gjengen:) kosele bilde!
Koss jekk eksamen?? Godt håba æg, du æ goe! Me snakkes å ha ei goe helg:)
BK