søndag 24. januar 2010

Litt av alt i OSHLO!

Howdy people:)




Nå har det jammen gått øve 3 vege, å det går forsatt bra her i Oslo. Å det er jo bare 10 mnd ijen. Dette her går jo knall fort...hoh.


Nå har vennane min bjunnt å bestilla flybillett til å komma på besøk her. Kjenne eg GAL GLEDE meg til det:)





Ellers så går det i det samme. Skole,oppgaver og ikke minst litt festing då. Å nå er det og håndball EM så eg STORKOSE meg:)

Va me ikke fine?Aleksander på vei heim fra skulen..Ida og ble me hjem fra skolen, laga pizza og så håndball kamp..kjempe kos:)

Jeppsi, då var det litt oppdatering.

Men då får me snakkast:)hejhej så lenge:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

MÆG Å SILJE Æ STEINKLAR-WOHOO:)

Vente på svar snart, tidsfristen går snart ud visst du ska få premie, hehe....

Med vennlig hilsen ei så æ j.. irriterte på hu ikkje he tv2 i desse tie, grrr.... Men jillt å kåma seg ud på besøg, godt m goe venna:)

Anonym sa...

howdy my love. tigerstaden kler deg ser det ut som. månadane går fort, plutselig er du heima igjen, men me er på plass hjå deg om ikkje lenge, wohoo. pass på deg sjølve. klem frå silje.

Tabtim sa...

sawadee khaaaa linnijenta ; )

kos med liv på blggen igjen, godt du trives så langt i hovedstaden..sku gjerne komt på besøk, men må bli med tanken...

stor kittung klem fra Tabtim in the land of smiles ; )