mandag 15. februar 2010

Ei knall HELG:)



Heyheyhey:)

Då e helgå øve, å den gikk ALT for fort. Men det tyder jo på at an he våre kjekke :)


Fredag var det lønningspils me skulen. Det va en goe kvell. Kjekt å se folk uten uniformen og.

Lørdag tog eg turen bort til rødhuset, å der såd det en gjeng ute i snøen å nøyd solå. HERLIGT.så det blei ett par Lørdagspils. EN kræmgjeng :)

Søndagen gikk eg og mona en liten tur, kjøpte boller, siden det va bollesøndag. SÅ blei det filmkvell. Kan det bli bedre ?nejnejnej :)
Bjørn kom til meg før me stakk til Ida på førespæl.Meg å steffen...Pia og Alexander på trikken...
Jha, nogen hadde hatt det utruligt kjekt på førespælet i Rødhuset...Mats på mi basisgruppa, han va i goformen:)Så var det jammen meg LØRDAG. Her he du en goe gjeng.hyttestemning.

Eivind kommer etter hvert han og :)Vegard og MollyLeif fikk låne min genser... Looking good :)Meg og Mona...Vegard lagte ei rosa til meg av servietten...Den måtte eg jo ha med meg på byen:Vegard en skutt mann på Søndagen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

livet er ein fest ser eg, husk jussen, hehe. er skuffa etter jaktstarten til ski skytter gutta. reiser til lyse i helga, wohoo. have fun in oslo!! helsing silje t.

Anonym sa...

ja kan ikkje bare festa å halla marakkels Linni!! Du MÅ konna dette juss møle, for dæ om d ikkje æ liga jillt...
Nei dette blei for seriøst, live your life my love- wohoo:):)
Villmarkensdatter så snart ska te heiå, JIPPI:)
Snart ska du ao opp...:)