søndag 7. februar 2010

ONNAI:)

HEJHEJ


Då he eg våre heima på Onnai i helgå. KNALL kos. Heima helle di på med oppussing.


På Fredag kom mitt kjære søskenbarn å henta meg på flyplassen. Me tog turen rett t mormor og morfar <3.>

Lørdag tog eg å mamma turen t Bryne på litt vift.så reiste me heim å såg på når Kenth are jobba, ikke akkurat feil det:) på kvellen tog eg,ine,kenth og Arild turen t Sandnes. Blei ikke så seine, Mormor og morfar kom å henta oss :)




HEr sidde me å kose okke med kveldsmaten









Bildet sier mer en tusen ord :)Jippi, då he eg fått familiebildet:)
Mæland...:)Søskenkjærlighet:)Litt lørdagskos :)

Mamma og meg...Mamma blir nok kjempe glae for at hu kom med på bloggen :)Tusen takk for MASSE kvalitetstid denna helgå Mamma..:)Glede meg t PÅSKE:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, så gollas... :)
Domt me ikkje fekk sjå kvarandre når du va heima, men du va i mine tanker Linni:)
GAL GLEDE MÆG TE PÅSKE JA, jippi!!!

Anonym sa...

kom heim oftere... fekk ikkje sett deg, men fekk høyra din mjuke røyst i dag. trur kåken blir bra. kos deg med jussen. klem frå silje t.

Tabtim sa...

hei skinnilinni ; )

kos å se bilder fra heimehelga di, så koslig ut,du er heldig som har besteforeldrene dine...still going strong..

jeg har hatt fri idag, hengt mange timer på carrefour, fikk igrunn brukt endel penger og, rart det der, faktisk kjøpt 2 kjoler på en dag..ny rekord til meg å være..
digga den rutete jakka de..

klemmer tabtim ; )))