mandag 15. juni 2009

joa så var det på tide IJEN me litt gostoff ifra horehuset...He hatt ei knall helg.Fredag va det feriepenger,shopping,pilsing på bryggå,Ine på besøk,førespæl hos Joakim og LØNNINGSPILS:)bånngass va det.Å ikke minst KNALL kjekt:)litt bilder fra den kvellen....Lørdagen va det en tur på kvadrat,litt pilsing og GRILLING i bakgården hos joakim.Og en kjekke dag/kvell:)
Sjikkele goe folk eg jobbe altså:)
Kæ ser det ut som det ha i svarte Tsjortå har sølt på magen???tiihiiiiiAleksander ALLTID i form:)Dani i form:)Min kjære bror ALLTID iform han og:)Sylvia og Stian...

Barske kara altså:)Då takke eg for meg for denne gang:)

Så må eg sei at det nimme seg at BIKEY komme heim fra Thailand..TAKK OG PRIS.Velkommen skal du være min engel:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Howdy my beauty:)

Såg good ud m ei pils på bryggå, he me en avtale der elle, hehe;)
1 vega ijenn nå, hjelp!!!!
Blir jillt å sjå dæg ijenn.

kyss ifrå hu BK kha

Anonym sa...

hei hei hallå. godt du oppdaterer bloggen, men hadde håpa på et bilete eller to av brenn koppane... klar til gate cup og pub håper eg. see you. helsing silje t.