onsdag 17. juni 2009

Litt grilling,litt kos må man ha:)

Nå e eg så godt i gang at eg bare FYRE på altså:)


Nå går det snart helg ijen, å då e d gadecup å onnaipub.....så eg stille nok opp ganske så sterkt der.Torkelsara hette laget mitt.HEIAHEIA.

VEl, eg gidde ikke skriva møje nå helle så......Oppfør dokke:)
Litt kos i Silje i seng..me lue og votter på:).....Aleksander i go stolen....Grillkongen:)knall mat..Min oppgave: bare å se bra ut.....LETT:)Aleksander og Kenth skapte"bånd"den helgå...

Å grilling på sundagen...koseligt;:)Å grilldronningå:)...LINNINICENICE:)

SÅ nå Silje t eg eg såååå klar t gadecupen.:)me ska visst møda dokke i puljå...PASS DOKKE taksdalunited:)

1 kommentar:

Anonym sa...

me tapte jo seff for super laget torkelsara, men neste år blir me farlige. quizen var me på lag på heldigvis, kunne ikkje gått på to tap den kvelden... fest og moro vart det i alle fall. alltid kjekt når linni er i nærleiken. me har fått litt kvalitetstid denne helga, godt er det. snakkes snart igjen. klem frå silje t