tirsdag 18. desember 2007

Julefest imårå:)

Jeppsi, då er det jammen meg 18 Desember, å det er juleparty imårå..

Ville bare skrive at me har det GRÆVLA travelt, så me ska skriva blogg om julafesten på torsdag trur me, før me reise heim:)
Det me kan sei idag er at me må ut å kjøpe ca 60 til julegaver, for idag kom det enda mer folk å meldte seg på i siste liten...så da er vi oppe i over 350 julegaver, å 60 stk me ris til de gammle...Å fytti katta for en heidundranes fest me får:)Å linedancen går som det braker>:)goe høns..

Tenk litt på okke imårå, for da ska me jobba fra 08.30-ca 20.30 å SEFF må me ta farvell på AD MAKERS...WOOHOOOOOO

Over og ut, bilder kommer senere..me skriver nok litt til på bloggen når me komme heim t Norge.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke te på festen i mårå! Eg hadde nok svetta litt viss eg hadde ansvar for enn fest med meste 400 mann....! Dåkke æ goe! Kos dåkke masse på festen. VEL HEIM!
Ps: Ikkje ta mæ noge uhæma i frå ydlandet. Dåkke he vel våre forsiktige mæ dæ dåkke vett?
Klem Astrid

Mariann sa...

Hei! då va eg her igjen. Dokke må ha kjempe møje lykke t i mårå, ska tenka på dokke. Å dokke Æ GOE. Ikkje bare litt dokke he fått t på denna tiå. Då vil eg sei GOD TUR heim viss det ik komme ng før det. Å så Astrid sa, ik ng uhæma el anna vil m ha. Æ faktisk nok her heima. He hatt 3 eleva så he spudd i klasseromme di siste månande :S Ik om å gjer nei. men m snakkes snart. TA TA

Anonym sa...

hekki med blogging dykk hadde publisert nå, mister nesten oversikten. ser bra ut med alle vennane og ungane dykk har fått. lykke til med festen, det blir nok kjempe bra!!!! er på nattevakt, kjekt det. snart kan me tella ned på timer til dykk er heima, wohoooooo. snakkes snart i norge.

Tabtim sa...

hvor er linni og bk ????
på undheim....????hvor i hekkan er det ?? iallefall ikke i bangkok..
ingen stopp på undergrunnen som heter det,så det går an å besøke de....ja ja jeg får høre med noen som er mer lokalkjent enn meg....

MISS U GIRLS!!!

stor klem fra tabtim ; )))

Tabtim sa...

god jul jenter ; )

miss you here.....

kan dere ikke legge ut noen bilder fra norge...lurer jo på hvordan dere ser ut md dynedress og nyklipte og fine osv....

take care,love you !!
klem tabtim ; )