mandag 29. oktober 2007

Mandag 29 Oktober:)



idag tok vi oss en gå tur til slummen...vi ville se om di hadde fått fiksa opp litt i barnehagen, å det HADDE DI:)glimmrane..men det var noe så mangla, men di har forsatt en uke på seg til å bli ferdig..

Traff også mangen barn i fra ettermiddagsaktivitetene, å det var kjempe koseligt.mange gutter holdt på å spille fotball, mens andre bare lekte rundt forbi.

Så vi fikk masse koser å klemmer.DRID JILLT...

HAdde avskjedsmiddag med Charly på night bazar.HAn fikk handla seg noen småting til seg selv.Så godt han får me seg noen "thai"ting heim.SAttse på han he hatt en jille tur..Me he toge godt vare på an trur me..trallaallal.

Vel, kl e 01.00 ¨me ska stå opp kl 05.00 for me ska reisa t Vietnam.GOE høns..

Sattse på en goe tur å godt vær:):):)

Så over og ut for denne gang:)

p.s Charly syns me tyde litt for mye i ny og ne, kan ikke fatta d?????MYE MULIG.

11 kommentarer:

Mariann sa...

Hei hei.

He savna dokke når dokke ik blogge. Godt dokke får reist litt rundt å feriert ao når d fysta e der nere. Nå æ d bare 2 mnd igjen ca. Tiå går jo fort. E allti kjekt å gå inn å lesa ke dokke gjære på å sjå på bildene. Kos dokke masse på ferie. Og pass godt på kvarandre..... :) Klem frå Mariann

Anonym sa...

javel så var eventyret med kjell magne over. kan aldri tru at dykk snakker for mykje, særlig ikkje linni..... håper turen til vietnam blir good. kjekt at arbeidet med å fiksa opp har kome igang. kjempe klem.

Anonym sa...

Hallåis begge to,

Kjmpekjekt å lesa om dåkke (ukas høydepunt),spesielt kjekt med alle bildene. Dåkke e,jo, skikkeligt fotogene.
Ha en fine tur te Vietnam å prøv å ikkje savna Charly for mye, bare 50 dage te dåkke e jemma igjen. Tiå går så fort. Take care!
Klem fra Siri

margot sa...

Hei jentene våre !
Har lest om koselige turer og savner dokke. Nå stoppte Bjørg opp!!! Hu bare teller ned!!
Surt ute men godt inne.
Garasje-fest i Skjærpeveien i helga.
Godt å høre frå dokke. Har sett gode bilder fra Carl Magne, sensurert.
Kos dokke videre!!!
Hilsen Bjørnholen og Skjærpeveien.

diskotekos sa...

God morgen jenter.
Her øser det ned og det er mørkt og trist. Høsten er kommet for fullt. Takk for mail, bloggen er kjekk men mail en noe mer personlig. CM er vel hjemme i følge mor. Ønsker dere en fortsatt god ferie, gleder oss til dere kommer hjem igjen.

Klem fra Gro

Tini sa...

Hallais dåkke jente !!!
Va det kos m bsøg fra CM ? Eg syns jaffal det va TØFFT av han å reisa å besøga dåkke........ Sorry at dåkk ikkje har hørrt en lyd, mn eg klatta så lenge f eg hadde glømt passorde, og så sko eg laga nytt men så fekk eg det ikkje te osv....... blablabla.......
Anyway, eg har jaffal våre flittige å lest det så dåkke har skreve, og det e jo det viktigaste, og mest spennande, ikkje sant ? Her jemma bjynne d å bli mørkt og kallt, har allerede skrapt bilen et par gonge (det sleppe jo dåkke), og imårå ska eg ud å gå Natteravn, så då tenke eg å ha på ull, for å ikkje frysa meg forderva, for det bler sikkert ganske kallt å gå ude imange tima...... Sist helg va eg i Berlin m jobben, det va en kjempesuksess, og imårå ittemiddag ska meg og Kåre ta med jentene å se på "Folk og røvere i Kardemommeby", så eg håbe det og bler en suksess. På Lørdag Ska meg og Kåre på Vikingkamp ( satse på medalje) og då bler det vel lått å løye ittepå, og ja forresten vett dåkk at Ulf-Sandnes ske spela i 1. divisjon m Bryne og di neste år ? Helvede så stiligt!!!!!!!!!!!!!!
Dette blei mye rod og kaos, men sånn e det, Håbe dåkke kose dåkke masse og passe på kverandre, så snakkes me ittekvert........
Klem fra Tini & Kåre, Kaja & Kine

Anonym sa...

hehe... måle mitt va å bli nr 1000, men eg klarte d altså isje. utroligt jillt å lesa på bloggen å se bilde å sånn. ser ut som dåkke har d kanon fint. for å sei d sånn så va d jo en fantastisk god i ide md mais i vannkokeren, haha! du e goe blomsten min:) SMASK!

Anonym sa...

Og ikkje nok me at me får fulgt me på kossen dåkke he det, her e det jo nytt om alle kjente "der heima" og! Brit og reise te Danmark søndag og skal flette pil i ei uka...Redde det kan bli kaldt så her må det ull og jeger til. Ha det godt jentu!

Anonym sa...

hey , hey. nå vil eg at dokke ska koma heim. gal kjede meg når eg ikkje kan reisa på besøk t BK he,he . Nei då d må bare kosa dokke ,men eg gler meg t d kjæme. Ellers he eg nettopp blitt " Halveis t 50", men føle meg kje en dag eldre en 18. d sko abselutt våre i kalase, va goe gang der ja.
syns de æ gal spennande å se på bilde på bloggen og ikkje minst den morosamme skrivingå. kos dokke møje!!!!!!! klem frå Ingi

Anonym sa...

flinke jenter a gett!

Oppdaterer hver dag!

Nå er jeg tebake i by'n! Vi får prekæs en da!

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk