lørdag 22. september 2007

JEpp, då var det Fredag 21 September!





Idag var Bikey så pass frisk at hu blei med på jobb..JIPPI:)


Eg, Hilde og Khro Ang, reiste på sykehuset med den lille gutten så eg har fortalt dere om.Eg var ganske nervøsen for hva dokteren skulle si... Å det di fant ut var at han er ALT for underærnert, og han hadde bronkitt. Så jeg kjøpte di medesinene han trenger. Men jeg sa at jeg ikke kom til å gje medisinene til mora, for di fleste selger medisinene.Å dokteren var enig i det. Så eg og Hilde skulle heller gå til han lørdagsmåren å gje an medisinene og sundag. Så vi gikk for å prate med morå hans etter vi hadde vert på sykehuset, å fortellte at når var det opp til ho, for å skifte kostholdet.men om hu kommer til å gjør noe med det??skeptisk.MEn nå har eg gjort det eg kan, eller eg skal jo vere med å følge han opp..vi skal på sykehuset igjen neste uke, og om en måne. jess, så sånn er det...så det har vært litt tøffe dager i det siste..Men me har det så godt atta..Det er en herlig følelse at me kan hjelpe noen. :)





Å så var det tid for å kobble ut jobben, å ha en sosial kvell på byen. Vi bjunnte med litt førespæl på rommet okkas...Mg, Bikey, Anne og Lina tog en par tre Singha,trallalala..Å så sko me på en uteplass, med sjikkele livemusikk..Reagge musikk.For å sei det sånn det tog HEILT AV....va en DRID jille kvell, med gode venner.Me blei kjennte med nye folk, å var i lysstigt lag alle samen:)blei en seine kvell kan du sei. Å når me kom heim, va Bikey svolten, så hu traska aleina borti gadå her å kjøpte steikte ris:)vel å detta kosta vel ca 3kr å 50 øre.å så er det visst mye bedre en i Norge, Bikey er i HIMMELEN her borte...Så hu komme nok te å slida me å reisa ifra..Så kan nogen ha klar noge kina mad t na på flyplassen?hehe..





jessjess, då seie me takk for oss, hb dokke he ei fine helg:)



Jess, endele har me fått dusjforheng:)så nå får me jaffal litt privatliv den stunda:)



Her e me på vei til byen:)kjempe goe gjeng......





Hekkan så bra live band:)wooho....


Han der va feen skamråe....trur han likte okke og...HAHAHAH
Så dåkke ser, så va me på gli den kvellen.... Han va alså vokalisten å bandet hette T-bone

1 kommentar:

Mariann sa...

Hei hei

Jammen godt dokke æ ude å kose dokke ao litt, ikkje bare æ reddanes engla :) Såg ud så dokke hadde en kjekke kveld ude ja :

Bk å kina, jau tenke meg nok dæ ja. Viss du ik æ fornødde itte detta oppholde dokka så vett kje æg ;) Men heldigvis fins deg ng kinasjappe her heima ao, sjøl om di kan vel ik samanliknas.

Æ jilt å gå inn å lesa på bloggen dokka kvar dag å fylla m. Ser dokke he våre litt små sjuge begge to, ik bra. Hb d ordne seg. Her heima begynne m ao å få desse tingå så føle hausten mæ. Æ jo ik akkurat varmt her nei.

He våre sjå Venke i kveld, å i mårå bære d t Brekko på litt grilling viss vere helle seg. :)

Kose dokke vidare så snakks m.

Ps: æg he klart å svima vekk mail adresså :(