onsdag 19. september 2007

Vanlig dag i HOP

Då var det Onsdag 19 september:)




Fikk såve lenge i dag, skulle ikke bjunne på jobb før kl 13.00. Linni hadde på vekkerklokka for hun ville trene før hun skulel på jobb.HERLIGT:)hehe...Stakkar Bikey har ikke blitt frisk. Men håper at hun kommer seg snart. Ikke kjekt å ver sjuge.




Så var det avgårde til jobb. Ungene låg enda å såv då eg kom på jobb, så jeg fikk tid til å snakke me Ang(ei som jobber der, som kan engelsk), å vi snakka om grensesetting på barn,kossen dei gjor det,å så ville hun vite åssen jeg ville ha gjort det.Va ganske kjekt, at jeg kunne bidra med noe. Fikk snakkt masse om hvordan barna hadde det hjemme osv..Blir ganske sjokka når jeg får høre korleis barna har det hjemme. Men man kan ikke gjøre noe, det eneste vi kan gjøre noe med er at di har det godt di timene di er i barnehagen.




Når ungene våkner skal di først på do, så får di litt å spise, så skal alle dusje å skifte kler...


For da er alle reine før di skal hjem. Å sånn blir gjort hver dag. Etterpå så er vi ute å koser oss til foreldrene, besteforeldre, søsken kommer å henter di.


Alle barna har forskjellig bakgrunn..noen bur hos bestemor fordi foreldrene har stikket av, eller ruser seg, eller at di jobber å er aldri hjemme.. Vi er så UTRULIGT glad for at di har lovsangshjemmet, der di får oppfølging hver dag.å ikke minst, masse kos å kjærlighet...




Å så var det ettermiddagsaktiviteter. å det var jammen meg travelt i dag..Masse bråk å tull.Å siden eg Linni e så goe i THai, gjekk jo detta kjempe fint, NOT..hehe..men har goe kollegaer(anne, Arne og Hilde)..så di hjalp til.


Men vi spillte fotball,bedmington, lekte me lego...




Det var fillen herligt å komme hjem fra jobb idag, var ganske sliten....så eg og Bikey bestillte roomservice på boss tower(her me bur)va kanon godt, å sykt billigt. Så dette var en vanlig dag i Bangkok:)



Her sidde di på rekka for å tisse en skvett..eller nr to......:)Denne gutter her spiser ingenting, så han er så lett som en fjær...å kanon sjulldige...:):)han kom bort til meg med en gang han så meg i dag, galjillt:)

Sjekk så fint di sitter når di spiser..Kjempe bra!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dokke æ så goe, liga jillt å vær inne å læsa om dokke å dæ så skjer kvær einaste dag. De hadde vel kje konnt tenkt dokke litt besøg, kjenne dæ sko våre godt mæ en sjikkelige husmorfærie???

Linni på nye eventyr:) sa...

Godt du er inne å læser..men syns det e kjekt:)jo me e ALLTID klar for besøk..woooho:)hadde våre kanon kjekt...men jillt viss dokke skrive navnet dokkas, når dokke skrive kommentar.he ikke peiling på kem det e:)jeppjepp